Skip to content

Business Assurance - ViewPoint

Czy firmy mogą skorzystać na otwarciu się na różnorodność i inkluzywność (D&I)?

Metodologia

Badanie zostało przeprowadzone w marcu 2022 roku z wykorzystaniem metodologii CAWI (Computer Assisted Web Interviewing). Wzięło w nim udział 568 klientów DNV Business Assurance z różnych branż w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Środkowej i Południowej oraz Azji. 

Próba nie jest statystycznie reprezentatywna dla firm z całego świata. Więcej informacji można znaleźć w pełnym opracowaniu raportu. 

Na podstawie listy atrybutów zdefiniowanych przez zespół projektowy jako LIDERZY zostało łącznie zidentyfikowanych 87 firm w próbie. 

  • Firmy wskazujące, że D&I jest częścią ogólnej strategii biznesowej ich firmy
  • Firmy samodzielnie oceniające swoją dojrzałość wdrożeniową jako wiodącą lub optymalizującą   

LIDERZY stanowią 15,3% wszystkich respondentów; analiza ich odpowiedzi umożliwia wgląd w najlepsze praktyki i  sposób myślenia firm o trochę bardziej dojrzałym podejściu do D&I. 

Dodatkowe uwagi 

Zielone kółka na wykresach: dane znacznie powyżej średniej. Czerwone kółka: dane znacznie poniżej średniej. 

Małe / duże firmy: Małe firmy (<99 pracowników), duże firmy (>= 500 pracowników). 

Dojrzałość firmy: Młode firmy (<19 lat w biznesie), dojrzałe firmy (>=20 lat w biznesie).  

Ślad geograficzny: Firmy globalne a firmy krajowe.