Other sectors

Analiza ryzyka BRC Packaging and Packaging Materials wersja 5

Analiza ryzyka BRC IOP wersja 5

Celem szkolenia jest zapoznanie pracowników z podstawowymi pojęciami i modelami zarządzania ryzykiem oraz przedstawienie praktycznych metod identyfikacji i analizy ryzyka w organizacji. Podczas szkolenia zostaną omówione praktyczne sposoby postępowania z ryzykiem i jego kontroli.

Co zyskujesz

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili zidentyfikować i ocenić istniejące zagrożenia i ryzyka oraz będą przygotowani do prowadzenia projektu wdrożenia i utrzymania ustrukturyzowanego systemu zarządzania ryzykiem w organizacji.

Odbiorcy szkolenia

Odbiorcami szkolenia są pracownicy firm pracujący w obszarze systemów zarządzania jakości i bezpieczeństwem produktu, kierownicy jakości, kierownicy produkcji oraz liderzy zespołu HARM. 

Zawartość szkolenia

  • Zarządzanie ryzykiem – wprowadzenie,
  • Powiązanie standardów zarządzania ryzykiem z istniejącymi standardami zarządzania w organizacji,
  • Przegląd standardów i modeli zarządzania ryzykiem,
  • Cele i zasady zarządzania ryzykiem,
  • Proces zarządzania ryzykiem,
  • Metody identyfikacji, estymacji i oceny ryzyka – warsztat,
  • Analiza ryzyka na poziomie strategii, procesów, obszarów, komórki organizacyjnej oraz projektu,
  • Podejmowanie decyzji dotyczących ryzyka – postępowanie z ryzykiem,
  • Akceptowanie ryzyka,
  • Informowanie o ryzyku,
  • Monitorowanie i przegląd ryzyka.

Co zyskujesz

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili zidentyfikować i ocenić istniejące zagrożenia i ryzyka oraz będą przygotowani do prowadzenia projektu wdrożenia i utrzymania ustrukturyzowanego systemu zarządzania ryzykiem w organizacji.

Odbiorcy szkolenia

Odbiorcami szkolenia są pracownicy firm pracujący w obszarze systemów zarządzania jakości i bezpieczeństwem produktu, kierownicy jakości, kierownicy produkcji oraz liderzy zespołu HARM. 

Zawartość szkolenia

  • Zarządzanie ryzykiem – wprowadzenie,
  • Powiązanie standardów zarządzania ryzykiem z istniejącymi standardami zarządzania w organizacji,
  • Przegląd standardów i modeli zarządzania ryzykiem,
  • Cele i zasady zarządzania ryzykiem,
  • Proces zarządzania ryzykiem,
  • Metody identyfikacji, estymacji i oceny ryzyka – warsztat,
  • Analiza ryzyka na poziomie strategii, procesów, obszarów, komórki organizacyjnej oraz projektu,
  • Podejmowanie decyzji dotyczących ryzyka – postępowanie z ryzykiem,
  • Akceptowanie ryzyka,
  • Informowanie o ryzyku,
  • Monitorowanie i przegląd ryzyka.