Ankiety ViewPoint są przeprowadzane przy wsparciu międzynarodowego instytutu badawczego GFK, do którego zapraszamy naszą społeczność, aby dostarczała szczegółowe informacje zwrotne na wybrany temat (od bezpieczeństwa i higieny pracy po zarządzanie wodą).
Wspólnym mianownikiem wszystkich ankiet jest sposób, w jaki firmy mogą budować zrównoważone wyniki biznesowe.
Archiwum ViewPoint 2025

Marnotrawstwo i straty żywności w łańcuchu wartości
Badanie ViewPoint DNV „Straty i marnotrawstwo żywności” analizuje, w jaki sposób firmy z branży spożywczej radzą sobie ze stratami i marnotrawstwem żywności w swoich łańcuchach wartości.
Archiwum ViewPoint 2024

W jaki sposób firmy podchodzą do zarządzania Sztuczną Inteligencją?

Co ma znaczenie dla konsumentów przy zakupie produktów żywnościowych i napojów?
Bezpieczeństwo żywności stanowi bez wątpienia podstawową troskę konsumentów i mają oni tendencję do ufania markom, które je dostarczają.

Czy twój łańcuch dostaw odpowiada wymaganiom przyszłości?
Raport ViewPoint - zima 2018

Jak przedsiębiorstwa przygotowują się do zagrożeń związanych z nieuchronnymi zmianami klimatycznymi?
ViewPoint survey Fall 2017

Integrating sustainability into the core business
ViewPoint survey fall 2016

Are you able to leverage big data to boost your creativity and value creation?
ViewPoint survey Spring 2016
Platforma ViewPoint
Odwiedź stronę społeczności ViewPoint i uzyskaj dostęp do forów społecznościowch lub weź udział w badaniach.