Przewodnik po certyfikacji ISO/IEC 42001 dla Systemów Zarządzania Sztuczną Inteligencją (AIMS), który w trzech artykułach opisuje zarządzanie AI i kroki niezbędne do uzyskania certyfikacji.
Pierwszy artykuł pod tytułem „Dlaczego sztuczna inteligencja wymaga ustrukturyzowanego zarządzania?” omawia znaczenie ustrukturyzowanego zarządzania w zarządzaniu ryzykiem i zapewnianiu bezpiecznego, niezawodnego i etycznego rozwoju oraz wdrażania i wykorzystania sztucznej inteligencji.
W publikacji pod tytułem „Jak nawigować zarządzaniem i bezpieczeństwem związanym ze sztuczną inteligencją” przedstawiamy, w jaki sposób certyfikacja ISO/IEC 42001 może pomóc firmom w poruszaniu się po złożoności zarządzania AI i dostarczaniu niezawodnych, zgodnych z przepisami rozwiązań AI.
Wreszcie, w artykule „ISO 42001: 8 kroków do certyfikacji”, przeprowadzimy Cię przez osiem niezbędnych kroków do uzyskania certyfikacji ISO/IEC 42001, zapewniając, że Twój system zarządzania sztuczną inteligencją będzie zgodny z międzynarodowymi standardami.
Dlaczego sztuczna inteligencja wymaga ustrukturyzowanego zarządzania
Potencjalnymi wyzwaniami i zagrożeniami związanymi ze sztuczną inteligencją należy odpowiednio zarządzać w celu zapewnienia jej bezpiecznego, odpowiedzialnego, niezawodnego i etycznego rozwoju i użytkowania. Dowiedz się więcej.
Publikacja: Jak nawigować zarządzaniem i bezpieczeństwem związanym ze sztuczną inteligencją
System zarządzania sztuczną inteligencją (AIMS) oparty na normie ISO/IEC 42001 staje się niezbędny dla organizacji do zarządzania ich procesem AI. Przeczytaj naszą publikację.
8 kroków do certyfikacji
Aby wdrożyć system zarządzania zgodny z normą ISO/IEC 42001 i uzyskać certyfikat, należy wykonać 8 głównych kroków sugerowanych przez DNV. Czytaj więcej.
Self-Assessment i Certyfikacja ISO/IEC 42001
Online self-assesment suite
Pakiet DNV do samooceny online DNV pomaga ocenić stopień znajomości danej normy.
Certyfikacja ISO 42001: Systemy Zarządzania Sztuczną Inteligencją
Zarządzaj i buduj zaufanie do zastosowania sztucznej inteligencji w produktach i usługach.