E-learning: Świadomość systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISMS) (j. angielski)

Samodzielny kurs e-learningowy na temat ISO/IEC 27001:2022 wyjaśniający przegląd wymagań tej normy. W ciągu 90 minut trwania tego kursu można zrozumieć, w jaki sposób system zarządzania bezpieczeństwem informacji może poprawić bezpieczeństwo Twojej firmy.

ISO/IEC 27002 jest dokumentem zawierającym wytyczne dla organizacji ustanawiających systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27001. Określa on mechanizmy kontroli bezpieczeństwa informacji najlepiej dostosowane do potrzeb organizacji. Ta nowa aktualizacja umożliwia przedsiębiorstwom pełne zrozumienie intencji zarządzania ryzykiem i jego ograniczania w bardziej uporządkowany sposób. Celem tego standardu jest ustanowienie odniesień dla kontroli bezpieczeństwa informacji, które mają być stosowane w oparciu o zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji w zależności od kontekstu.

Kurs ten spełnia wstępne wymagania dla audytora wewnętrznego/szkolenia odświeżającego i obejmuje wysoce interaktywne ćwiczenia i analizy przypadków. Celem szkolenia jest umożliwienie poznania podstaw systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji, ze szczególnym uwzględnieniem systemów opartych na normach ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27002.

Cele szkolenia:

Po zakończeniu kursu uczestnicy powinni być w stanie:

  • Zdefiniować informacje i bezpieczeństwo informacji;
  • Określić, w jaki sposób system zarządzania bezpieczeństwem informacji może poprawić bezpieczeństwo firmy;
  • Zidentyfikować ryzyko;
  • Przeprowadzić ocenę ryzyka.

Odbiorcy:

Kurs ten jest odpowiedni dla:

  • Kierowników projektów i konsultantów zaangażowanych i zainteresowanych wdrożeniem ISMS.
  • Doradców-ekspertów pragnących opanować wdrażanie ISMS.
  • Osób odpowiedzialnych za zapewnienie zgodności z wymogami bezpieczeństwa informacji w organizacji.Członków zespołu wdrożeniowego ISMS.
  • Członków zespołu audytorów wewnętrznych ISMS.

Wszystkie nasze szkolenia otwarte mogą być również prowadzone w siedzibie klienta w formie standardowej lub dostosowanej do potrzeb i wymagań firmy; skontaktuj się z nami, jeśli jesteś zainteresowany lub chcesz dowiedzieć się więcej.