Język żyrafy i język szakala w zarządzaniu bezpieczeństwem pracy – komunikacja jako fundament kultury BHP.
Zrozumienie faktu, że forma komunikacji jest równie ważna jak jej treść. Zwiększenie skuteczności w zmianie zachowań niepożądanych.
Cele szkolenia
- Rola komunikacji w zarządzaniu BHP.
- Charakterystyka języka żyrafy i języka szakala.
- Przykłady języka szakala i żyrafy.
- Zastosowanie języka żyrafy w praktyce – klucz do budowania kultury bezpieczeństwa.
Odbiorcy szkolenia
Służby BHP, audytorzy wewnętrzni BHP, osoby zarządzające odpowiedzialne za bezpieczeństwo i higienę pracy, osoby zainteresowane rozszerzeniem wiedzy praktycznej z zakresu BHP.
Informacje organizacyjne
- Najpóźniej 7 dni przed terminem szkolenia zostanie wysłana informacja potwierdzająca przeprowadzenie bądź anulowanie szkolenia
- Rezygnacje ze szkolenia należy przesłać maksymalnie 7 dni* przed terminem szkolenia na adres: szkolenia@dnv.com
* W innym przypadku należy opłacić całą kwotę szkolenia.
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenie potwierdzające udział.