Język żyrafy i język szakala w zarządzaniu bezpieczeństwem pracy – komunikacja jako fundament kultury BHP.

Zrozumienie faktu, że forma komunikacji jest równie ważna jak jej treść. Zwiększenie skuteczności w zmianie zachowań niepożądanych.

Cele szkolenia

  • Rola komunikacji w zarządzaniu BHP.
  • Charakterystyka języka żyrafy i języka szakala.
  • Przykłady języka szakala i żyrafy.
  • Zastosowanie języka żyrafy w praktyce – klucz do budowania kultury bezpieczeństwa.

Odbiorcy szkolenia

Służby BHP, audytorzy wewnętrzni BHP, osoby zarządzające odpowiedzialne za bezpieczeństwo i higienę pracy, osoby zainteresowane rozszerzeniem wiedzy praktycznej z zakresu BHP.

Informacje organizacyjne

  • Najpóźniej 7 dni przed terminem szkolenia zostanie wysłana informacja potwierdzająca przeprowadzenie bądź anulowanie szkolenia
  • Rezygnacje ze szkolenia należy przesłać maksymalnie 7 dni* przed terminem szkolenia na adres: szkolenia@dnv.com

* W innym przypadku należy opłacić całą kwotę szkolenia.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenie potwierdzające udział.

Kategorie szkoleń

Nasze szkolenia koncentrują się na poszerzaniu wiedzy o systemach zarządzania, jednocześnie wspierając rozwój i innowacyjność dla sukcesu biznesowego.