Warsztaty dla Menedżerów Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 - rozwój i doskonalenie systemu
Warsztaty zostały opracowane w celu zapewnienia uczestnikom wiedzy potrzebnej do zaprojektowania i wdrożenia systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami ISO 9001:2015. Dzięki naszym warsztatom, wdrożenie ISO 9001:2015 stanie się o wiele łatwiejsze.
Co zyskujesz
Uczestnicy szkolenia zyskają wiedzę niezbędną na etapie projektowania, wdrażania i przygotowania do certyfikacji skutecznie funkcjonującego systemu zarządzania jakością
Odbiorcy warsztatów
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, których zadaniem będzie wdrożenie od podstaw systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001:2015.
Zawartość szkolenia
Podczas spotkania uczestnicy zapoznają się z następującymi zagadnieniami:
- Wymagania ISO 9001:2015,
- Kontekst biznesowy i interesariusze – identyfikacja i monitorowanie,
- Zarządzanie ryzykiem – identyfikacja zagrożeń i szans, analiza i ocena ryzyka, zarządzanie,
- Polityka jakości,
- Identyfikacja procesów i powiązań między nimi,
- Planowanie systemu jakości,
- Etapy wdrożenia systemu zarządzania jakością,
- Cele jakości,
- Planowanie i realizacja audytów wewnętrznych,
- Dokumentacja systemu - tworzenie i wdrażanie,
- Nadzorowanie udokumentowanej informacji,
- Najczęstsze błędy w opracowaniu i wdrożeniu systemu jakości,
- Przegląd systemu zarządzania,
- Proces certyfikacji.
Co zyskujesz
Uczestnicy szkolenia zyskają wiedzę niezbędną na etapie projektowania, wdrażania i przygotowania do certyfikacji skutecznie funkcjonującego systemu zarządzania jakością
Odbiorcy warsztatów
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, których zadaniem będzie wdrożenie od podstaw systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001:2015.
Zawartość szkolenia
Podczas spotkania uczestnicy zapoznają się z następującymi zagadnieniami:
- Wymagania ISO 9001:2015,
- Kontekst biznesowy i interesariusze – identyfikacja i monitorowanie,
- Zarządzanie ryzykiem – identyfikacja zagrożeń i szans, analiza i ocena ryzyka, zarządzanie,
- Polityka jakości,
- Identyfikacja procesów i powiązań między nimi,
- Planowanie systemu jakości,
- Etapy wdrożenia systemu zarządzania jakością,
- Cele jakości,
- Planowanie i realizacja audytów wewnętrznych,
- Dokumentacja systemu - tworzenie i wdrażanie,
- Nadzorowanie udokumentowanej informacji,
- Najczęstsze błędy w opracowaniu i wdrożeniu systemu jakości,
- Przegląd systemu zarządzania,
- Proces certyfikacji.